Slutcyklat och semester!

söndag 2 september 2012 Budapest, Ungern

Det blev inte Istanbul den har gangen utan jag slutar i Budapest. Jag bestamde mig i fredags men jag ville tanka igenom det en gang till innan jag bestamde mig slutgiltigt.

Jag ar anda nojd med vad jag har presterat for det har varit en fantastisk resa och jag har sett massor och lart mig en hel del om mig sjalv. Det enda som svider lite ar att jag hatar att inte gora det jag har sagt att jag ska gora. Fast som jag skrev i ett av mina forsta inlagg. Det ar en sak att satta ut 2 nalar pa Google Maps och saga att man ska cykla mellan dem och en helt annan sak att gora det i verkligheten.

Nar jag tittade pa Google Maps och hoftade lite sa tror jag att jag landade pa runt 120-125 mil den har gangen sa det blev ungefar halvvags men som sagt sa mycket tuffare pa manga satt och vis.

Jag tankte skriva ett lite sammanfattande inlagg om hojdpunkterna pa resan samt lagga ut bilderna fran Budapest i borjan av nasta vecka innan jag flyger hemover.

Nu vantar badhus och att turista tills det ar dags att flyga hem vilket ser ut att bli pa tisdag.

Tack for allt stod och peppande under farden och jag hoppas att ni har tyckt att det har varit vart att folja resan, aven om det bara blev till Budapest!