Underbart!

fredag 7 juni 2013 Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Började BRA med ett fullproppat tåg in till Malmö... sen tåget till Kastrup ska vi inte snacka om. Om det finns ett ord som är snäppet ÖVER fullproppat så var det precis så. Stod som kossorna på slaktgårdarna i USA. Men sen checkade jag in och dödade tid på flygplatsen med att dricka rödvin och läsa skvallerblaska! Flyget till Amsterdam gick bra. Flög med KLM men har även av tidigare erfarenhet upplevt att de har mycket turbulens, dåliga landningar etc. Småbagateller of course, men ändå.

Tog tåget till The Hague där jag sedan mötte upp med min fantastiska vän Anne!!! Såååå kul att se henne igen! Sen dess har våra munnar gått i ett över pizza och vin på Very Italian Pizza och några glas vin på en bar i Old Harbour. Riktigt mysigt! Rotterdam är väldigt fint och jag kan knappt bärga mig för att utforska lite idag när Anne ska iväg på uppdrag på jobb. Hoppas jag inte går vilse... :-) Höres! Njut av långhelgen hemma, så njuter jag här! ;-)

Emelie Johansson
Senast aktiv - från Skurup, Skåne län, Sverige