En helt ny resa...

lördag 20 juli 2013 Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Jag kan inte riktigt säga att nu bär det ÄNTLIGEN av för det här är nog en av de mest spontana resorna vi gjort. Den där känslan av att man går och längtar länge, planerar och drömmer om det som ska komma har inte hunnit infinna sig, nu blev det mera pang på! Fast vi är ju pang på.
Nu ska vi dra iväg på en helt ny typ av resa. Vi ska åka husbil. Japp, ni läste rätt. 6 personer ( 5 brudar & 1 kille), 12 kvm husbil och en himla massa mil. Men hela Europa ligger för våra fötter och alla har vi nog olika förväntningar.
Jag ser mest fram emot att få vara tillsammans. Jag vet att det kommer att bli många galna skratt, många galna stunder och jag kommer garanterat att bli helt galen själv några gånger. Nu lämnar vi "hemma" och första anhalten blir Visby.:)Sedan åker vi mot Oskarshamn och sedan vidare ner mot Danmark och Tyskland. Planen är att vi ska tillbringa den första natten i "PARTYBUSSEN" (som husbilen redan döpts till) i Tyskland. Vi får se hur det går med det...
Tjing

Anna Sandell Skoggren