Släktträff i Köge

torsdag 25 juli 2013 Køge, Region Själland, Danmark

I natt har det regnat och det gjorde det i princip hela vägen till Koge. Vi lämnade Guldborg efter att ha ätit frukost och mitt på dagen var vi framme. Det var bara 8 mil att åka så det blev en kort bilresa. Vi bokade plats åt oss, Stig och Kerstin, Marita och Staffan. Det fanns tre platser bredvid varandra och det var ju perfekt nu när vi ska umgås i några dagar.
Vi fick ordning på markis och sådant och satte oss sedan för att vänta på våra campingkompisar. Vana som vi är vid att det är varmt och skönt tyckte vi att det var något svalt ute när det var molnigt och ca 18 grader så det fick bli jacka, skor och strumpor på. Det blev lite mer sol framåt dagen och det var ju skönt.
Marita och Staffan stod för lunch och middag. Till lunch fick vi en god laxsmörgås. Sedan cyklade jag och Inge till affären och handlade en del till frukost och fika.
Kvällens middag bestod av Pulled Pork. Det gjorde ni bra, Staffan och Marita. En riktigt god måltid. :-)
Resten av kvällen blev det lite prat och skratt kring bordet innan alla bröt upp och gick var och en till sitt.

Marie Olausson
Senast aktiv - från Køge, Region Själland, Danmark