God Jul

onsdag 24 december 2014 Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Idag är det julafton, en lite annorlunda julafton för våran del. Har njutit av sol och bad, mestadels vid poolen. Efter några dagar med kyligare väder (26 grader och molnigt) så fick solen feeling och lös på oss dagen till ära.
Tomten var på ett snabbesök i hotellrummet, typiskt nog när vi var och åt frukost. David var nöjd och konstaterade att han visste att tomten skulle komma med något litet på just julaafton ( paniken var stor för några dagar sedan när han sa samma sak......ett "on-the fly" inköp ordnade saken").
Idag lånade pappa och David en liten segelbåt och tog sig en sväng i Lagunan......det finns fördelar med att bo på 5-stjärnigt hotell.....dessa leksaker kostar inget att låna.
Vi tog en taxi till Patong, där vi mötte upp med Thomas Werelius och tog några "julöl" och sedan gick och åt på restaurang, därefter tog vi någon "julöl till" :-).
Nu ligger lilleman i sängen och ska sova....lite hosta, men inget allvarligt.....
En julafton att minnas :-)