Hemma igen

onsdag 7 januari 2015 Leksand, Dalarnas län, Sverige

Hemma igen, flip-floplagningen med superlim höll!
Markus fick nya skor första dagen så hann slapp gå i för korta springskor!
Vi har hunnit besöka Kennedy Space Center, Sea World, mayaruiner i Chacchoben i Mexiko, snorklat i Belize, druckit öl för att få tillgång till WiFi i Honduras, ätit pizzaslice i Mexiko också för WiFins skull, den gången för att googla misstänkta sjukdomar då Markus hade drygt 40 graders feber.
Kryssning var en form att åka på semester som vi tidigare inte hade provat, och det var OK - vet inte om vi kommer att göra det igen, inte nästa resa i-alla-fall.
Efter kryssningen har vi varit i Florida igen. Hockeymatch på nyårsafton med kombinationen shopping i sawgrassmills. Vi har besökt flera malls och många Nike outlets;) vi har också hunnit med öarna Sanibel, Captiva, Fort Myers beach, Cape Coral och Pine Island.
Bilen har Lars kört och inga skador på den.
Amanda har skaffat flera nya vänner på kryssningen och pratar och chattar med dem nästan varje dag - underbara möjligheter att underhålla språket nuförtiden:-)