Vi och Davids fina kompisarmband <3
Vi och Davids fina kompisarmband <3

Hej då Afrika!

måndag 26 januari 2015 Entebbe, Central Region, Jamhuri ya Uganda

Sista dagen i Afrika ?? vi åt en sista bussfrukost som var klar 5 minuter innan matlaget egentligen skulle börja göra frukosten...
Förmiddagen ägnades åt packning, städning av bussen (okej, det var bara Henrik som städade...) och att klaga på att vattnet var slut på campingen = stopp i toaletterna = äckligt.
Vi vinkade hej då till vackra Nilen och tackade Mats och Martin för en mycket bra resa! David fick också hej då-kramar eftersom han inte skulle följa med till flygplatsen (han ska till Sri Lanka på fredag men hans flyg går ifrån Nairobi istället för Entebbe)??
Klockan elva vinkade vi hej då till vår fina buss Trisse ❤ Det tog 3,5 h till flygplatsen och väl där fick vi vänta i ca 4 tills vårt flyg skulle gå. Vi spelade en sista omgång kort med Kennert och Dan, la till alla bussvänner på Facebook och köpte en gorillamask.
Sen kramade vi alla våra nya, mysiga vänner hej då ??
Vi mellanlandade i Doha, Qatar innan vi efter en lååång resa kom till Ho chi minh, Vietnam. På planet så åt vi mat, sova liiite och pratade om våra kommande månader i Asien.
Puss och kram!

Isabella Vescovi