Nedräkning pågår

onsdag 7 oktober 2015 Halmstad, Hallands län, Sverige

[b]Hallå.[/b]
[i]Sitter just nu och kollar runt massa saker man kan hitta på när man besöker Phuket. Var i Thailand åren 2008 samt 2010 och det ska bli kul att se vad som har hänt under dessa 6 åren.

Våran resa kommer att gå av stapeln den 4 mars 2016 och vi flyger ifrån Köpenhamn med Thai-air. Raka vägen ner till Phuket där vi skall på ett hotell som heter Karona Resort and Spa. Vi bokade flygbiljetten och hotellet för sig för att kunna få ut så mycket av resan som möjligt.

Vad vi kommer att göra under resan är lite oklart men det är ingen tvekan om att det blir sol, bad och massa drinkar. Kanske en och en annan snorkeltripp om jag får bestämma.

Vad kan man då hitta på att göra i Phuket? ja det är min stora fråga! Har hittat att man kan åka och kolla på Big Buddha som står öppet på ett berg. Sen ska det finnas en massa marknader och det är det bästa jag vet, köpa god thailändsk mat och shoppa loss lite. Sen finns det ju tusen olika utflykter som man kan göra, allt från att snorkla till att rida på elefanter och köra fyrhjuling.

Som tur så är det ett bra tag kvar innan man åker.

Vi hörs snart av igen.[/i]
[i][u]Mvh Josefine [/u] [/i]

Josefine Kjellström