7 Mars

onsdag 9 mars 2016 Phuket, Phuket, Thailand

Stranden,sol,badpromenad.
Lunch p Le chartree Yasin kom lagom och gjorde oss sällskap.
Efter lunchen blev det bad och när vi kom upp på igen så satt Yasin och väntade med Kjells T-shirt som han beställt. Kjell,Carro och jag fick även varsin present.
Vid 15 tiden gick Kjell upp till Sonja och Inge, Carro och jag gick för att beställa ansiktsbehandling och förbi Apoteket eftersom jag har fått lite början till ögoninflammation sen gick även vi till Cluben där det blev fika, tyvärr inget bad för poolen såg lite för grumlig ut tyckte vi.
Hem till oss och fika,duscha packade lite till. Kjell och jag gick förbi templet och ner mot stranden. Jag gick hem till Lena och Kjell stannade för att se solnedgången. Jag hade en trevlig pratstund med Lena ett par timmar. Sonja, Inge och Carro spelade kort och sedan mötte vi alla upp på restaurangen Kai Nui vid 19:30.
Tog ganska lång tid denna gången med att få maten tyvärr, men den är väldigt god och man får mycket mat.

Kjell och jag gick hem till oss, Sonja och Inge till sig och Carro drog till stranden.

Spelade lite kort medans vi väntade på Nat men jag blev trött som vanligt och la mig & sov tills han kom,
Han stannade och prata & lämna skjortor. Nat var också väldigt trött efter mycket arbete.
Vi somnade gott efter att han åkt.

Jessica Jonasson
Senast aktiv - från Skärblacka, Östergötlands län, Sverige