En dag på White sand beach!

tisdag 15 mars 2016 Hemse, Gotlands län, Sverige

Frukost vid 09.30 i vanlig ordning! Kvavt idag.... igen :-)
Dagens plan innehåller en tripp till White sand beach för sol och bad. Vi tar en taxi direkt efter frukost och drar iväg. Resan till White sand tar ca 20 minuter. Vi hoppar av vid strandens södra ände och tar en kort promenad norrut innan vi tar vårt första avsvalkningsdopp med strandhugg. Skönt! Något svalare i vattnet här. Skön bris och lagom med vågor! Det märks att detta är den stora turistbeachen. Betydligt mer folk och business med strandförsäljare mm. Vi fortsätter vår promenad norrut för nästa dopp. Njutbart! Det blir en kall Chang på stranden som svalkar! Klara med White sand och bad, tar vi en nygrillad majskolv på gatan. Gott!!! Glass till efterrätt medan vi tar taxi tillbaka till hotellet.
Dopp i poolen medan Caj tar hand om magen. Blev lite risig på eftermiddagen och vilar lite!
Tua tar massage och är supernöjd. Under tiden åker Joakim till dykklubben och bokar om sin snorkling till dyk istället! YES!!!!
Väl samlade igen intar vi middag på hotellet och går tidigt i säng!

Tua & Joakim Andersen
Senast aktiv - från Petrovac, Budva Municipality, Montenegro