Nu äntligen är det dags för boarding 👍☀️ Jag fick genomgå en extra kontroll av ev sprängämnen ,de kollade händer och fötter med nån pensel .. självklart utan resultat 👍 Frågade om jag såg misstänkt ut😅 Nej sa hon och skrattade men vi har stick kontroller och då blev det jag 😆 Ok det är ju bra att dessa kontroller finns 👍Vi ses & hörs 👌

Äntligen

måndag 12 december 2016 Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu äntligen är det boarding 👌
Jag fick genomgå en extra kontroll vid passkontrollen  av ev sprängämnen,de kollade mina fötter och händer och självklart utan resultat. Stick kontroller som görs 👍Jättebra att dessa kontroller genomförs 😅 Vi hörs & ses i Thailand ✌️️☀️

Jenny Karlsson
Senast aktiv - från Cha Am, Phetchaburi, Thailand