Nu äntligen är det dags för boarding 👍☀️ Jag fick genomgå en extra kontroll av ev sprängämnen ,de kollade händer och fötter med nån pensel .. självklart utan resultat 👍 Frågade om jag såg misstänkt ut😅 Nej sa hon och skrattade men vi har stick kontroller och då blev det jag 😆 Ok det är ju bra att dessa kontroller finns 👍Vi ses & hörs 👌

Äntligen

måndag 12 december 2016 Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu äntligen är det boarding 👌
Jag fick genomgå en extra kontroll vid passkontrollen  av ev sprängämnen,de kollade mina fötter och händer och självklart utan resultat. Stick kontroller som görs 👍Jättebra att dessa kontroller genomförs 😅 Vi hörs & ses i Thailand ✌️️☀️

Jenny Karlsson
Malvasfamilj
Senast aktiv - från Cha Am, Phetchaburi, Thailand

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!