Hemresa

fredag 24 februari 2017 Ulaanbaatar, Mongoliet

Då sitter vi nu hela familjen på flyget i luften i norra Kina. Flyger sedan över mongoliet (ulaanbaatar) och stora delar av Ryssland. Planet lyfte i tid så vi ska landa på Arlanda omkring kl 14, svensk tid. Klockan är kring 12 HK-tid så vi har precis blivit serverade lunch. Morgonen gick bra, alla var uppe tidigt, barnen Moberg hade morgonträning med skolan kl 07 och vår buss gick kl 07 så det passade väldigt bra. Kändes ledsamt att lämna våra kära kusinfamilj, har varit så roligt o funkat så bra. Så några tårar blev det, men mest över glädjen över att de möjliggjort och förgyllt vårt asienäventyr.Vi har fått se mycket av Hong Kong o upplevt såväl det svenska, det kinesiska som det i övrigt internationella. Mer sammanfattning kommer i det avslutande inlägget. Vi hade en förhoppning om att klara oss på 2 resväskor, men efter storslammen på nöjesfältet o en sista runda på marknaden fyllde vi utan problem en tredje. När vi landar blir vi hämtade med minibuss som kör oss till bilparkeringen. Sedan har vi 2,5 timma tills det att vi sätter nyckel i dörren!

Hej så länge!

Famijen Moberg Madsen