Var ska vi sova inatt ?

onsdag 31 maj 2017 Orere Point, Auckland, Nya Zeeland

Reste mot Thames imorse, tanken var att övernatta där! Efter en lika kurvig och stigande och stupande väg som vi blivit vana vid här var vi framme efter 2 timmar! Lyxade till det med en milkshake, mest för att använda deras Wi-FI ! Tog en runda på stan och vem shoppade så klart....? Jo, Johan köpte sig ett par Lewis jeans! Tittade på kartan och bestämde oss gör att köra till Miranda för övernattning, kom dit, åt sen lunch och bestämde oss för att köra hit till Orere Point istället! Fint ställe precis vid havet! Allt vi gör nu gör vi för sista gången i vår camper van ! Imorgon kör vi in till Auckland och lämnar in vårt hem sen de senaste tre veckorna! Dubbla känslor då det varit skönt att sköta sig själv, men det är mycket logistik för att hålla ordning på så liten yta! Trötta på att bädda och bädda upp!! Imorgon ska det bli lyxigt att kunna gå på toa utan att klä på sig flera lager kläder! Stor staden väntar ! God natt från vår canpervan en sista gång!

Cais Urbanke
Senast aktiv - från Singapore, Singapore