LYX!!

torsdag 1 juni 2017 Auckland, Nya Zeeland

Packade ihop allt och städade ur bilen idag, kändes lite vemodigt när vi satt och åt sista frukosten! Körde sen i solskenet till Auckland! Hittade vårt hotell direkt och gick in för att kolla om det var ok att checka in! Det var det, tog hissen upp till 3 vån! Vi har hyrt ett lägenhetsrum och LYCKA var vad vi båda kände när vi öppnade dörren! Möttes av vardagsrumsdelen- soffa, bord och stolar, tv! Sen kom köksdelen med kaffemaskin, diskmaskin och tvättmaskin!!! Sovrum så man kan stänga dörren om man vill! Badrum med dusch för två och varmvatten som kom direkt ! LYX! Körde sen och lämnade bilen! Fick taxi resa tillbaka betald då vi klagade på vårt kylskåp som fört ett .... liv! Åt lunch nära hotellet och gick sen dit för att slappa en stund! Planerade lite för våra dagar här och gick sen ut för att bekanta oss med omgivningarna, hittade en malasisk restaurang, mycket gott med ett glas vin/öl till! Också lyx! Nu har jag slagit Johan i Chikago och han har slagit mig i skitgubbe så nu är det god natt ! Här är tyst, varmt, renbäddat så vi kommer sova såå gott!

Cais Urbanke
Senast aktiv - från Singapore, Singapore