Vilse!

söndag 4 juni 2017 Singapore, Singapore

Så otroligt varmt och fuktigt här! Vi promenerade till hamnområdet, svalkade oss på vägen genom att korsa ett av alla köpcenter här! Köpte oss kaffe och satt ute i skuggan vid en näckrosdamm! Gick tillbaka hemåt, åt lunch i chinatown och shoppade lite! Sen hände något.....någonstans, någongång har vi lyckats komma på fel håll?? Vid det här laget är vi så trötta och varma att vi gör det enda rätta.... vi tar en taxi till hotellet! Vila och dusch och så ut igen, tar tunnelbanan denna gång! Hade tänkt se en ljusshow på Garden by the bay! En park/ botanisk trädgård.visade sig att de hade ett jubileum och varenda asiat i Singapore skulle dit för att se ett jubileumsnummer!!! Vi tog oss dit, knödde oss fram en bit men gav upp, det var en asiat för mycket! De har en förmåga att inte se någon annan och JAG ska fram! Letade efter ett ställe att äta men det gjorde alla andra också! Vi tog tunnelbanan hemåt igen, vi hade sett ett ställe nära hotellet! Gick in beställde, oroande billigt? När vi fick maten förstod vi varför... nudlar med något som hade varit del av en kyckling med ben och allt, stammen från broccoli! Lite buljong på detta! Låg en 7eleven bredvid så vi stöd handlade smörgåsar som vi precis ätit upp på rummet! Nu ser vi på tv och snart dax att sova! Hoppas på en bättre dag imorgon! Natti!

Cais Urbanke
Senast aktiv - från Singapore, Singapore