Varmt och mycket starkt!

måndag 5 juni 2017 Singapore

Idag har varit en bra dag, alldeles för varmt men så är det ju här! Idag tog vi en rejäl resa med tunnel banan! 1 timmes resa för att ta oss till Harbour front( visade sig sen att vi kunde " genat") hemresan tog 15 min! Från Harbour front åkte vi cable car( linbana) över till en ö Sentosa! Fantastisk utsikt och lite skrämmande! På ön åt vi lunch och tänkte sen bada, blev inget bad då vi inte orkade byta till badkläder och krångla i värmen! Gick en tur istället och belönade oss med varsin smoothie i värmen! Åkte sen linbanan igen en lite längre tur och tillbaka till Harbour front! Drack kaffe på Starbucks i ett härligt luftkonditionerat köpcentra! Tog sen tunnelbanan till hotellet, det korta alternativet! Middag åt vi nära hotellet, det godaste vi ätit här hittills och det starkaste! Mycket varmt trots att det är kväll, svalkan på rummet lockar så vi går tillbaka efter vi är mätta och mycket nöjda! God natt igen alla! Snart är vi hemma igen!

Cais Urbanke
Senast aktiv - från Singapore, Singapore