Idag gav jag en suppositorie

måndag 19 juni 2017 Norge

...till en norrman...och jag var jättenervös men det gick bra men tänkte hela tiden tänk om det inte händer något men det hände efter en stund verkade den gör sitt jobb.

Men det var en jobbig dag och jag var tillbaks på min vanliga avdelning och jag känner mig bara som ett stort frågetecken och de som jobbar med mig måste undra och jag kan ju inte fråga om allt igen...och det är svårt att veta men har bestämt mig att när jag känner mig dum som om jag inte fattar norska/ dialekt är det bara att jobba och göra sitt bästa och inte prata i onödan med arbetskamrater utan bara visa att man är där för att jobba och så kan man fråga ibland....men på den avdelningen jag var på i lördags kände jag mig mer van kankse för att de gamla inte pratar lika mycket och jag jobbade med studenter fråm andra delar av norge.. men dilaketen här är jättemysig men känner mig dum men sådant är livet men man får tänka på att göra sitt bästa och jobba på.
Jag är så glad att denna dag är över och att jag är ledig resten av dagen och inte jobbar förrän på onsdag kl tre på eftermiddagen..Det är en erfarenhet detta med att komma hit puh....jag har ont i magen idag och känner mig helt svettig det var som en redovisning inför en grupp eller inlämning av ett arbete..jag ska nog ta en dusch, äta något litet och ta en runda på stan...

Eneri
Senast aktiv - från Norge