Trail blazers

söndag 26 november 2017 Lantau, New Territories, Hongkong

ÅHowdy
Vi fortsätter vår smått hysteriska semester där vi går överallt, våra fötter och ben får min själ lära sig. Vi har gått ett antal vandringsleder med hjälp av en väldigt övergriplig karta som visar ungefär riktning. Det har resulterat i att en del leder har vi inte hittat slutet på utan fått hitta på egna sträckningar, i slutändan har det gått bra 😁 Varenda vandringsled här är över ett jävla berg mer i någon dal/ravin och sen upp igen, helt seriöst borde dom utforska möjligheten att göra en led på en plan yta det är skitjobbigt för en tjej som mig. Att vandra i Hongkong känns iaf extremt tryggt eftersom varenda sluttning är registrerad och har en seriös skylt med regnr 👍.
Eftersom vi snart ska ge oss ut och hajka igen hinner jag tji skriva mer men försöker ladda upp några bilder så ni får ta del av de fantastiska vyerna (och tycka vi är extremt duktiga som orkar gå så högt och långt 😝)

en grej till, jag ser att det har skrivits kommentarer men kan i nuläget varken hitta eller svara på dom.

Kramar
A&A