Yay!

lördag 13 januari 2018 Honolulu, Hawaii, USA

Ja va e de mu andra dagen typ här lååångt borta :) har solat idag ogg men kändes varmare idag å blev väl lite brända... iaf Jessica typ överallt men inte riktigt :p ja blev tydligen bränd på örnen spec vänstra 😂😂 å små ställen å så Aja .. fick så jäcla ont i ögonen efesom man e då känslig just där å all sol å salt vatten irriterar som
fan så vart helt irriterad å ögon som vägrade sluta rinna typ 😂😂 haha vi bada till och med med badring å madrass i sjön haha gött men ändå rädd :) men våran badring blev snodd på stranden :// sjukt Aja men what ever 😂😂 vi har bokat 2 utflykter iaf... en på söndag då vi ska simma med vilda delfiner :D å på onsdag flyger vi t en annan ö å kollar på vulkaner å sånt där krater lr vad d heter :) å idag var vi även upp i en skyskrapa å åt finmat å drack fin dricka å hade en sjukt bra utsikt över Honolulu 😃 å nu blire sova snart å sen t möran drar vi t Diamond nånting och tittar på mån gamal vulkan krater :) spännande haha.. aka malaho haha

tildalisa
Senast aktiv - från Honolulu, Hawaii, USA