Missilhot

söndag 14 januari 2018 Honolulu, Hawaii, USA

Börjar denna dagen med missilhot så vart rätt chockad och fatta typ ingenting :p låg ju och sov och får ett meddelande på mobilen ”nödsamtal” och att det var en missil påväg not Hawaii å att vi skulle söka skydd och det var ingen övning. Visste inte va ska skulle tro först, fick lite panik men samtidigt var kluven tänkte om de var ett skämt men sen knacka dom på dörren och bad oss gå ner till lobbyn för set fanns ett hot så vi går gå ner å sen säger de att det var ingenting utan det var falskt alarm . Herregud vilen start på möran 😂😂😂 Aja sen var vi iväg till Diamond head en vulkankrater och gick upp i den le på den. Var väldigt mycket gåing så vi har nog gått över 1 mil idag :p var rena träningen , massa trappor å dret :p men var väldigt fin utsikt å man såg typ hela ön. Den åkte vi typ en slags buss spårvagn tillbaka t hotellet och var ut å åt å  sen på kvällen tiog vi en promenad på beach walken typ :) nu ska vi väl försöka lägga oss i tid eftesom vi ska upp tidigt för å åka å simma å se vilda delfiner :D:D:D go natt  från fejk missilhotade Honolulu :p:P:p

Matilda Fauhlér
Senast aktiv - från Honolulu, Hawaii, USA