Naples Pier

måndag 12 februari 2018 Naples, Florida, USA

Vaknade utsövd i sköna sängar. Fin frukost var det oxå med gröt, pannkakor, yoghurt, scrambled eggs & bacon, bagels & allt ni kan tänka er.
Vi åkte ner till Naples Pier & la oss på stranden där. Det märks det är helg, mycket folk. Vi såg några delfiner inne vid strandkanten. Så coolt!! Inte jättevarmt i vattnet men i luften!! Men klagar inte, här är jättefint!
Efter tre timmar var vi halvgrillade efter solskyddsfaktor 30, så vi satte oss i bilen & letade efter ett lunchställe upp längs kusten. Då hamnade vi på five guys, ett hamburgerställe. Helt okej men milkshaken misslyckades dom med 😱
Vi körde till Barefoot beach där vi varit en gång förut. Där finns fullt med sköldpaddor, dom uppmanar en att kolla under bilen när man lämnar. Men dom hade inte vaknat till liv än, tråkigt!
Hittade boende i Fort Meyers, ett motel, red Roof inn, helt okej! Kvällsmaten intogs på Panera Bread, min broccoli/cheddar soppa som jag fastnat så för!
Vi stupade i säng redan kl 22.00 Zzzzzz

Camilla Mårtensson