Högtflygande barn

tisdag 13 februari 2018

Vi vaknar sent, äter frukost sent och går ner till stranden......sen. Helt underbart att slippa alla måsten och bara vara.
Vi har hittat en restaurang som ligger precis på hörnet ner till vårt hotell (nu fattade alla va!) där äter vi en ång om dagen. De är riktigt duktiga på mat - vi har prövat en del av menyn....

Vi tog oss till stranden och packad upp alla våra saker, det blir ju liksom en del att ha med med en familj på fem. Det är helt magiskt vackert och vattnet är underbart. Varje dag som vi varit på stranden har vi sett att de hyr ut jetskis och att man kan flyga fallskärm efter en bår sk. Parasailing.
- Det där vore väl något för barnen att pröva, kläder Nicke ur sig....Öh jaha jasså du, säger jag.

Nike tog med barnen för att kolla läget. Det visade sig att både Moira och Ellis ville åka.....OMG, jösses och holy shit!!

Barnen står i kö och Nicke springer iväg för att ta ut pengar - då helt plötsligt rullar det in moln. Killen som ansvarar för båt och fallskärm menar att det är för osäkert att ge sig ut - okkidokki svarar jag leende. Det leendet försvann fort när Nicke säger - vi väntar det drar över fort. Vilket det gjorde

Mojjan och Ellis fick på sig grejerna och for ivääääääääg....

imorgon är det alla hjärtans dag, då ska vi pussar och de är allt som händer...