2 härliga veckor

tisdag 6 mars 2018 Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

God Morgon Sverige,
Sitter här ute i vår underbara trädgård och intar dagens morgon kaffe och kl är snart 07.00.    Om 2 timmar  ska vi bege oss mot San Jose och ikväll lämnar vi Melissa och Mattias på flygplatsen.  2 veckor som bara har sprungit förbi men dom har varit helt fantastiska.   Har väl hunnit smälta lite att man ska bli mormor men att min lilla tös ska bli mamma wow det e stort.   Ja dagarna i Monteverde var mycket trevliga fast kalla.   Santa Teresa har uppskattats av både Melissa och Matte.  Inte ett moln på himmelen på 14 dagar.  Dagarna här har handlat om promenader, poolhäng, Matte och Sammy har surfat och spelat golf.   Vi har även varit en runda i Tambor och spelat hästsko men våra kanadensiska vänner och bott över i deras extra hus.  Hästsko e en rolig upplevelse och det uppskattades av båe Melissa och Matte.   Vii har även haft dom med oss på ett Yoga pass en kväll det e ju något som man måste prova när man här här i Santa Teresa.   Själv har jag hunnit avverka ytterliggare besök hos tandläkaren.  Har haft lite tandvärk och innan vi hämtade Melissa och Matte blev det ett besök hos tandläkaren och en ny krona skall komma på plats i morgon.   Tacksam vi har vår reseförsäkring :).   Vi har hyrt en bil de sista 2 veckorna här och det känns skönt.    Jag har även gjort ett uppfräshningsdyk i poolen och vi ska dyka på fredag.   Ska bli intressant,  får se om vi ser några mantor men vi såg 3 st när vi var ute och fiskade med Melissa och Matte som simmade  runt på ytan.    Den 19/3 lämnar vi Santa Teresa för att spendera vära sista dagar i San Jose ett måste eftersom jag ska få insatt min tand.  Tyvärr behöver jag 4 besök där och därför måste vi ha några dagar där innan vi flyger hemåt.   Kommer att kännas tomt när vi lämnat Melissa och Matte men vi har bara 14 dagar kvar och det gäller att bara njuta.  Mänga kramar från ett underbart Santa Teresa.

Christel Söderstjerna
Senast aktiv - från Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica