Slappardagen

fredag 4 maj 2018 Kemer, Turkiet

I morse vaknade jag av böneutrop igen. Inte kul när man har semester och kan sova lite längre. Jaja jag lyckades i alla fall somna om efter detta. Alla var trötta i morse och efter frukosten och morgonbadet satte vi oss på solstolarna och spelade lite kort. Vi har mest slappat idag. Efter lunchen gick vi till cafét och tog lite efterrätt. När fikat var uppätet ville barnen dela upp sig lite. Emilia ville till barnpoolen och åka elefantrutchekana och Gottfried ville åka den stora. Efter en stund där gick vi ner till stranden och jag var med och spelade lite pool. Alla pratade ryska så jag fattade ingenting. Vet inte ens om det var mitt lag som vann men det var kul ändå. Vi lyckades få båda barnen att sova på vår sin solstol på stranden idag👍
Ikväll var det spansk afton på hotellet med ett jätteduktigt danslag som dansade tango. Efter showen var det disco vid poolen och vi dansade en stund innan vi tog en kvällspromenad förbi lekparken innan vi gick hemåt.

Jenny Lundén
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet