Tennis

lördag 5 maj 2018 Kemer, Turkiet

Idag vaknade Emilia på dåligt humör. Hon skulle inte klä på sig, hon skulle inte äta någon frukost, hon skulle inte bada när vi andra badade. När Christopher och Gottfried tog ett bad ville Emilia till lekparken så det gick åt två dubbel espresso för mig innan det var dags för lek. Gottfried och Christopher hade bestämt att de skulle spela tennis. Vi tog en promenad förbi tennisplanen och Gottfried var som ett tennisproffs, vilka slag! Det har farfar Jan lärt honom bra! 😀
Emilia var hungrig tidigt eftersom hon inte åt någon frukost så det blev några pizzaslice vid poolen innan det var lunch för oss andra på restaurangen. Efter lunchen gick vi som vanligt ner på stranden. Emilia somnade en stund på solstolen och Gottfried och jag gick en strandpromenad för att kolla omgivningarna. Kvällens show var fantastiskt bra! Dom hade byggt upp en scen som såg ut som Akropolis och sedan kom det killar och tjejer som uppträdde med eld. De hade massa coola ljudeffekter i träden också. Hittills den bästa showen vi någonsin sett på våra reser runt om i världen. När discot började dansade vi lite och gick en liten kvällspromenad förbi lekparken. När vi var där smällde de av ett mycket fint fyrverkeriet. På vägen hem tog vi en liten shoppingrunda på byn innan det var sovdags.

Jenny Lundén
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet