Minigolf och shopping

söndag 6 maj 2018 Kemer, Turkiet

Idag när vi vaknade och tittade ut var det mulet. Vi bestämde oss för att spela lite minigolf efter frukosten. Så fort de öppnade var vi och hämtade ut lite klubbor och bollar. När vi spelat en stund började det regna så vi fick springa till baren och ta skydd där. Den ändå som sprungit så fort till baren innan är Christopher 😀
Det hade snart slutat regna igen och vi kunde spela vidare. Segrande ur tävlingen var jag 🍾👍Solen sken igen och Gottfried och jag tog oss ett bad och kastade vill. Gottfried fastnade med foten i badstegen och fick ont. Badvakten var direkt framme och hjälpte honom och lyfte upp han från poolen. Det gick ändå bra till slut. Efter lite solande och kortspel var det dags för lunch. Det hade åter igen blivit mulet så efter lunchen gick vi och shoppade lite kläder och souvenirer. Shoppingen tog på krafterna och när vi kom tillbaka till hotellet var vi alla trötta och törstiga. Vi gick förbi baren och tog några Mojito innan det var dags att gå hem och duscha och klä om sig till kvällens middag. Eftersom Emilia inte fick någon sovstund idag på dagen somnade hon sittandes på stolen i restaurangen. 😄
Kvällens show var åter igen mycket duktiga dansare. Väldigt hög klass på hotellets shower vilket är kul. I morgon bär det av mot nya vyer då vi byter stad och hotell.

Jenny Lundén
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet