Överrakning av servitör

onsdag 9 maj 2018 Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag vaknade jag tidigare än resten av familjen och satte mig ute på balkongen i morgonsolen. Stranden var helt tom förutom några joggare. När familjen vaknade gick vi ner och åt lite frukost för att sedan styra stegen mot stranden. Emilia älskade att gräva i sanden och Gotte låg och läste tidningar. Innan lunch blev Gottfried arg och sprang iväg. Vi bestämde oss för att gå och leta för att sedan äta lunch. Han var fortfarande att och sprang bara när vi kom så det fick bli lunch utan honom. Vår servitör lovade Emilia en överraskning till kvällen. Efterrätten tog vi som vanligt i glasskiosken där man kan få nybakade våfflor med glass, chokladsås och nötter på 😋
Efter lunchen blev det några härliga bad i havet för mig och Emilia som vågar oss i. Gottfried tror att han ska bli uppäten av en muräna om han kliver i 😀
Båda barnen var trötta och somnade några timmar på sina solstolar.
Vid kvällsmaten hade vår servitör åter igen dukat vårt bord fint med blommor. När klockan slog 20.00 tände han fyrverkerier vid vårt bord. Barnen älskade det! Själv tycker jag det är pinsamt att han dukar så fint bara till oss varje kväll 😊
Mimidiscot var inomhus ikväll för sedan var det stort disco vid scenen. Tyvärr hade de bara rysk och turkisk musik.

Jenny Lundén
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet