Vattenrutchkanor

fredag 11 maj 2018

Idag efter frukosten bestämde jag och Emilia oss för att ta en strandpromenad. Hon hittade många fina stenar och snäckor på vägen men det mest spännande var att vi hittade en skattkista under bryggan till ett hotell. Gottfried blev mycket besviken att vi inte hade öppnat den och kollat vad som var i 😀
Efter lunchen tog vi ett bad alla tillsammans och Emilia bestämde att hon ville prova att åka den orangea vattenrutchkanan tillsammans med mig. Hon var först lite rädd men sen ville hon åka hela eftermiddagen. Även idag blev det lite mulet på eftermiddagen så vi gick upp på rummet så barnen fick sova en stund. Efter det åt vi middag tidigt och gick ut en sväng på stan. Vi kollade på lite skor men de skulle ha 1500 kr för att par fejkade gucciskor som Christopher frågade på så då lade vi ner shoppingen och gick hem för att kolla kvällens show. Det var 4 män som fick gå upp på scenen och leka lekar.

Se you alligater animater la la

Jenny Lundén
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet