En uppdatering!

onsdag 16 maj 2018 Seoul, Sydkorea

Hello folks!
Sorry för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men resande handlar å andra sidan i mångt och mycket om att bryta sig loss. ;)

Jag åkte ner till Macau och spelade en del på de stora casinona. Det gick faktiskt rätt bra och det blev en del vinster, en del förluster. Totalen ligger dock rätt stadigt plus (för den här gången).

Efter Macau var jag en vända i Hong Kong där jag åt gudomlig mat. Bäst hittills! Väldigt häftig stad och kul att se inspelningsplatser för diverse Hong Kong-rullar. Passade också på att besöka ett par ställen där Disney Filmer stod på meny. Exempelvis fanns ett skitcoolt museum med Disney-prylar och så hade de en restaurang där servitörerna var utklädda till olika Disney figurer. Rätt jäkla obehagligt och ganska barnsligt, men jag gillade det!

Nu har jag precis landat i Seoul i Sydkorea. Det verkar sjukt häftigt och jag är nåt så otroligt pepp på detta. Sydkorea är ju ett av världens bästa filmländer och nu ska jag få se allt det häftiga på riktigt! Givetvis har jag också beväpnat mig med Lonely Planets guide!

Hoppas ni har det bra där hemma :)

Johan
Senast aktiv - från Seoul, Sydkorea