Sista inlägget!

fredag 1 juni 2018 Östersund, Jämtlands län, Sverige

Idag kom vi äntligen hem till lägenheten på Skogvaktarvägen! Så himla skönt! Men givetvis så var planet försenat idag också.... 😒 Hemma vid halv tolv istället för halv tio..
Städat, vädrat, tagit hand om blommorna och gjort kattsäkert! Vi vill passa på att säga ett jättestort tack till min mamma som tagit hand om blommorna och posten! Och vi har vädrat lite mer, gäller att passa på när katterna är borta! Det var väldigt stillastående luft hemma. Jetlagen slår hårt mot oss idag, Christer kände av tidigare idag och fick lägga sig en stund innan vi hämtade katterna och jag kände av när vi skulle äta middag. Det kändes som att jag blivit väckt kl 2 på natten och nån sa Nu ska du äta middag 🤤 Ungefär så... Maken tyckte jag skulle lägga mig så jag sov nån timme. Detta blir det sista inlägget på den här resan. Katterna är hämtade och de verkar känna igen sig. Lite avvaktande men de behöver nog några dagar för att anpassa sig. Christer har packat upp sina saker men jag får nog vänta till imorgon med resten för nu är jag för trött. Maken halvligger i soffan med ögonen stängda och munnen halvöppen. 😁 Kram på er och godnatt! 💖 😴

sweetie64
Senast aktiv - från Östersund, Jämtlands län, Sverige