Stranden

onsdag 13 juni 2018 Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Då var vi på plats!
ja redan igår. Det blev en lång dag igår så hela familjen deckade runt nio... 😀
jag har för övrigt hittat tillbaka till resedagboken.. eftersom min förra sida inte ville vara med förra året så testar vi här istället! Och hoppas på hela inlägg😂
Igår. Uppe vid 4. Som tur var har man moster och morbror i Upplands Väsby som vi lånade sängplats hos. Tack❤
Så även middag och semesterns första pooldopp fick barnen i Upplands Väsby 😊
ja middag fick ju vi också..😂
Vi kom till Arlanda i god tid, incheckningen flöt på och även incheckningen av vagn. Sen är det ju Martins tidsoptimism som sätter in... Vi åt lite frukost växlade lite pengar.. jag tycker kanske vi ska röra oss mot gaten men ingen stress. På väg mot gaten tappar vi Martin och Pontus... när jag och Linnea och Ida kommer fram så är flygvärdinnorna lite stressade och tycker att vi ska ju lyfta strax...😆 japp säger jag och tycker att de kan ropa upp  Martin i högtalaren... det gör de inte. Efter ytterligare 5min kommer de strosandes mot gaten..
och vi är äntligen på väg😍
Flygresan gick kanon! Lite varmt bara.
Alla väskor kom fram. Taxin väntade på oss. Rummet var inte klart när vi kom fram.
Tror inte vi fattade hur stort hotellområdet var när vi bokade... STORT.
Här kan vi slappa och bara vara...
när vi fick tillgång till rummet plockade Pontus och Linnea upp alla sina saker och ställde på hyllor vid sina sängar.😍
Sen hängde vi vid barnpoolen... alldeles lagom efter resan!
tidig middag på ett klassiskt turisthak.. antagligen inget vi går till igen.
Sen sängen😴

Idag har vi testat frukostbuffén ! Helt godkänd.
Nu hänger vi på stranden en mulen förmiddag med några regnstänk. Linnea plockar slipade glasbitar bland alla vackra stenar. Det kommer jag ihåg från när jag var här som åtta åring. Alla vackra stenar och glasbitar och keramik..
nu jobbar sig solen fram bakom molnen ..
Tror vi får en kanondag!!😘😘

Emma Skoog
Senast aktiv - från Tumba, Botkyrka, Stockholms län, Sverige
Kommentarer
Inger Skoog
Inshoes Publicerat

Åh vad mysigt det låter! Varför fick inte jag följa med?

Inger Skoog
Inshoes Publicerat

Jaha! Klumpigt av mig! Jag valde samma användarnamn! Tur att jag fick ett stort e i alla fall!
Mamma, mormor, Inger