Resten av dagen

onsdag 13 juni 2018 Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Ja helt perfekt avslut på dagen.
Vi hängde som sagt på stranden idag. Tog en lunchpaus och sen hängde vi en stund till på stranden. Linnea och Martin badade Pontus bytte inte ens om. Tyckte det var för kallt. I havet. Jag hängde med vaken Ida. Och klagade inte heller eftersom jag också tyckte det var för kallt i havet. Ja. Jag skyller på att det var mulet när jag kände på vattnet.
Sen till barnens lycka avslutar vi dagen vid poolen. Ida sov. Martin läste och spanande på Pontus och Linnea som plaskade i barnpoolen.
Jag passade på att ta ett simpass i stooooora poolen😊 riktigt skönt!
Sen fick Martin hitta till gymmet medan Pontus och Linnea fortfarande plaskade.
Sen kom vi ut för middag när ungefär alla andra här vill äta😂
Vi orkade gå lite längre bort från hotellet än igår. Och det gjorde vi rätt i. Restaurangen var tom när vi satte oss men det var precis bara då..☺ trevlig personal gos mat gott vin! Men vilken efterrätt jag orkade äta 😋
Ida var väldigt hanterbar under hela middagen trots att hon var hur trött som helst 😪 de andra två är jag alltid så stolt över 😍 idag tittade ingen av de inte ens på nån skärm men kunde/orkade sitta still ända tills vi gick. Eller nä vänta ... Pontus tittade visst en stund efter middagen🙄  Men de är bäst ändå😍
Nu väntar sängen😴😪
imorgon kanske vi tar oss ännu längre bort från hotellet .. 😆😎

Emma Skoog
Senast aktiv - från Tumba, Botkyrka, Stockholms län, Sverige
Kommentarer
Inger Skoog
Inshoes Publicerat

Vad åt Pontus? Och ni andra förstås. Jag minns att svärdfisk blev Dennis favorit. Ha det bra!
Inger

Emma Skoog
emmamartin Publicerat

Vet inte om du tittar här.. men Pontus äter pommes frites och pizza...
Linnea åt köttfärssås med spaghetti.
Jag åt en kotlett på sicilanskt vis..
Martin åt nån pasta rätt..
Vi har hört att svärdfisken ska vara god😊