Fortsättning Kerala

måndag 8 oktober 2018 Kannur, Kerala, Indien

Idag på morgonen efter frukost lämnade vi paradiset för fortsatta äventyr. Vi besökte en ormpark  med diverse ormar, krokodiler och en del andra djur. Vi åkte vidare mot en annan resort precis vid stranden. Svårt att hitta hit. Stämde inte alls överens med resebyråns beskrivning och foton på nätet. Vi kom ju från paradiset till något helt annat och meningen var att vi skulle stanna här 3 nätter. Efter medhåll från chauffören klagade vi till resebyrån. Vi bestämde att stanna en natt för att de skulle ordna annat boende. Har nu fått besked att vi imorgon eftermiddag efter sigtseeing är inbokade på ett hote!l i en närbelägna staden Kannur. Det verkar mycket bättre och vi hoppas på att få en fortsatt bra resa. Har inte ätit sen kl 08 i morse och ser fram emot en förhoppningsvis ätbar middag. Fortsättning följer.
​​​​​​

Familjen Bergén
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Kommentarer
Postat av Ingela

Vilka strapatser ni är med om, hoppas hotellet blir bra. Tur inte jag är med gillar inte ormar. Har inte satt någon Ljung ännu, var där idag och ansade blommorna så jag byter senare. Nu kommer vi att få brittsommar här. Ha det så bra. Kramar till er