Nytt hotell

tisdag 9 oktober 2018 Kannur, Kerala, Indien

I morse efter en mycket regnig natt med mycket åska lämnade vi hotellet för att senare idag checka in på nytt nytt hotell inne i Kannur. Kände igår redan vid ankomsten till det hotellet att det inte kändes ok. Kunde inte komma ända fram utan fick gå en rätt lång väg på snåriga gångstigar sedan överensstämde hotellet inte med den beskrivning vi fått. Både höga och smala trappsteg som jag med möda kunde ta mig upp på. Själva utsikten över havet var jättefin och rogivande men vi var helt ute i ingemansland. Shahana såg dessutom en orm (krait) i sanden precis vid altanen. Allt är nu löst och vi har ett fint hotell inne i stan. På väg hit var vi i ett fort och i en skola. Tror nästan alla fick rast när de såg rollatorn. Efter en sen lunch var vi ute på stan. Dags att duscha av resdammet och nu har vi ätit middag. Imorgon blir det ytterligare sightseeing och jeepsafari i en djurpark. Vi är ganska nära på kvällarna och nu när klockan är 21.30 är det snart dags för sängen.
​​​​​​

Familjen Bergén
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Kommentarer
Postat av Caj

Skönt att det löste sig så att ni fick ett bra boende tillslut