Bonde söker fru i väntan på flyget..

Borta bra men hemma bäst!!

torsdag 11 oktober 2018 Lund, Skåne län, Sverige

Resdag - men nu mot Sverige.
Efter resans sista bastanta hotellfrukost tar vi oss ner till båten som ska ta oss till flygplatsen -SÅ smidigt.. Inser att alla resdagar blir heldagar när man ska mellanlanda också - förseningar är tydligen standard :-) Kommer på att vi kan fördriva tid med att se något på paddan - sagt och gjort, i Bryssel ser vi på Bonde söker fru. Behöver ju uppdatera inför kvällens program....

När vi landat på Kastrup är vi fiffiga - köper biljett till tåget via mobilen.. På tåget, typ en minut efter konduktören sett på biljetten -DÖR telefonen.. Ibland ska man ha flyt...  Väl hemma i lägenheten håller turen i sig -Limone som inte har tvättmöjligheter hemma för tillfället hinner tvätta sin nya garderob..

Sen soffmys - härligt med tv utan dubbade program 😂 Tittar på fotona från Albufeira 1993 och konstaterar att det inte längre går att se att det är samma ställe!! All allsköns natur är bortbyggd med plats för turister...

Har haft en underbar resa - ny energi och många foton att bearbeta för att bibehålla minnena. Limone lämnar straxt Lund och allt är "som vanligt"❣️