Hemma

tisdag 19 februari 2019 Billesholm, Skåne län, Sverige

Så Var vi då hemma efter en fantastisk resa med Gertrud och Nisse, vi har haft sol, sol, och åter sol och varmt, det har regnat endast en förmiddag och en kväll på 21 dagar,
Vi har gjort rafting( efterlängtat av mamma ) vi har snorklat med sköldpaddor, vi har försökt snorkla med Mantor, vi har cyklat, vi har dragit cyklar genom sand, vi har vandrat, vi har tagit massage, vi har badat, vi har druckit världens dyraste kaffe, vi har sett risterasser, vi har varit i tempel, vi har sett trä och silver hantverkare, vi har varit på drömstränder, vi har åkt på världen sämsta vägar, vi har för det mesta ätit god mat, vi har bott på lyxhotell och vi har bott på skithotell, sämsta hotellet, Avia på Gili Meno, det är överreklamerat, bästa hotellet Sri Ratih Cottage i Ubud, helt fantastiska rum, helt fantastisk mat, helt fantastisk miljö, helt fantastisk reception och personal, på kvällen kom de tände våra nattduksbordslampor, vek upp ”täcket” och gav oss en godnattberättelse på ett hopvikt pappersark. Jag kommer att rekommendera det hotellet 7 dagar i veckan till alla som reser till Ubud.  Lyxhotell räcker inte i bedömningen av det.
Tack till Nisse och Gertrud för trevligt sällskap och en fantastisk resa!!

Lennart Nilsson
Senast aktiv - från Billesholm, Skåne län, Sverige