Mot Fort Lauderdale

fredag 22 februari 2019 Fort Lauderdale, Florida, USA

Idag skulle vi checka ut senast kl 11.00 men vi frågade om det gjorde nåt om vi stannade & använde poolen & kunde stå kvar på parkeringen. Det gick bra & det är vi glada för( ska ladda upp foto från stranden där det finns public parking...) Kryllade av folk!
Blev lite Taco Bell till lunch & en liten sväng inom Walmart för påfyllning av dricka & frukt osv!
Nu sitter jag i bilen & vi är på väg mot Fort Lauderdale där vi ska tillbringa våra sista nätter innan NY. Vi lär inte va framme innan kl 18, jättelånga köer pga olycka. Men nu rör det på sig igen! Sitter & funderar var vi ska äta ikväll, kanske Cheesecakefactory?!? Återstår att se, sugen på Bubba Gump Shrimp oxå ;)
Vi checkade in vid 18.20. & fick ändå ett rum med havsutsikt fast dom sa att det inte skulle bli det! Rummet är jättestort o bra. Vägen mellan bara så är vi på stranden om det nu blir nån sol... Telefonen visar på regn dessa dagar!  Första gången vi åkte till USA/Florida -91 så åkte vi charter med Vingresor & då hade dom sitt vingkontor på detta hotellet vi bor på nu. Lite tillbyggt men man känner igen sig!
Vi slängde in väskorna på rummet & tog bilen till Las Olas Boulevard & Cheesecakefactory! Det blev två fresh strawberry cheesecake to go för Linn mår inget vidare, inte piggen heller för den delen & nu börjar jag hosta. Jättekul...not!
Idag var vi inom Ross, som Ullared ungefär! Mest skit men idag hittade jag tvåpack Calvin Klein trosor för 10$ & tvåpack hilfigertrosor för 7$ Calvin Klein träningstights för 17$ & en Calvin Klein sport-bh för 14$. Måste säga att jag är ganska nöjd!
Nä nu sover alla så får se om jag pallar att ladda upp bilder annars gör jag det imorgon. Gonatt!!

Camilla Mårtensson
Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige