Sawgrassmills

lördag 23 februari 2019 Fort Lauderdale, Florida, USA

Mulen morgon, blev frukost på Starbucks. Idag blev det shopping för hela slanten. Eller mest att Linn, Piggen & jag inte pallar va i solen, så förkylda & febriga, ont i skinnet & hosta. Fruktansvärt tråkigt när man sett fram mot resan så! Inte jättekul att shoppa heller, allt går på väldigt låg hastighet. Inget gott att äta heller när man inte smakar nåt! Några fynd gjorde vi iallafall & det blir bara större & större. Nu byggde dom ut ännu mer! Vi käkade på foodcourten & tog en bananasplit från Häagen Dazs till efterrätt! Jag tappade rösten  av kylan. Vi var tvungna att köpa hostmedicin till oss så hamnade vi i västa bilkön. Resan som skulle ta 30 min tog 1tim40 min. Så vi missade Pride paraden, typiskt. Hade varit kul att se! Men vi bor ju nere vid stranden där paraden gick så man kom ju inte fram!
Vi beställde bara mat från restaurangen på hotellet & käkade på vårt rum! Tidig kväll blev det!

Camilla Mårtensson
Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige