Sol & bad

söndag 24 februari 2019 Fort Lauderdale, Florida, USA

Jag & Linn  var uppe tidigt för att njuta av soluppgången på stranden, man kan lixom inte se sig mätt!
Frukosten intogs på Dennys. Blev sååå besviken på mina salted caramel pancakes. Alldeles för mycket gegga på! Tradigt!!
Det blev strandhäng hela dagen idag, eller jag kastade in handduken tidigare. Mådde så dåligt med frossa & hosta. Därför jag ligger efter med dagboken, sovit mycket!
Vi missade ju Pride paraden igår så vi var en sväng nere & kollade på Pride området. Eftersom det ligger längst ner på vår gata valde vi att ta bilen, vilket vi misstänkte skulle va förödande. Men vi behövde handla efteråt oxå. Knökat med folk & bilar & hutlösa parkeringspriser. Till sist hittade vi för 25$. Det var som när vi var där på 4:e juli för några år sen. Det var gratis inträde men man kunde donera 5$ vilket vi gjorde.
Dom hade utlovat fyrverkerier så vi gick & käkade på Bubba Gump Shrimp. Jag & Linn delade. Drack inte ens min favvodrink där, coronita. Men var tvungen att beställa in en chocolate chip cookie med vaniljglass. Vilket visade sig vara helt onödigt för inget smakar nåt. Men va fanken vad man längtat efter detta så skiter det sig. Vi kämpar verkligen, hade vi varit hemma hade vi legat pall kom vi fram till!
I vilket fall såg vi inga fyrverkerier, vet inte om det blev inställt eller vi missade det.
Vi hamnade på Walmart för inköp av diverse hostmedikamenter. Jag hann knappt innanför dörren innan jag somnade som en stock 😴😴😴

Camilla Mårtensson
Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige