Shop til your sweat drop

torsdag 7 mars 2019

Vi blev tillslut ett rätt stort gäng in till stan och jag fick leda vägen för jag var ju där igår. Vi besökte butik efter butik. Alla 3 😂😂😂
Alla som var med hittade något jag ska visa imorgon vad jag köpte. En väldigt fin kjol och en fantastisk sjal. 😘👌Vet inte om det är som bara är snyggt när man är här nere eller om den funkar hemma med till sommaren. Ni får avgöra imorgon. Nu har jag vart ute och gått 3/4 dagar så byborna borde snart känna igen mig 😆🙈
Imorgon blir en till promenad med Anita som inte kunde vara med idag. Skönt att komma ut och få svettas ur all vätska i hela kroppen, känns det som 😂🚶‍♀️💦
Ikväll satt vi igen på stenmuren och bara njöt av solnedgången och då får jag syn på en delfin igen som visade sig lite. Alltså man blir ju så lycklig av det lilla man såg.
Nu är klockan 20.45 och jag hoppas att jag kan sova inatt. Eller nej...Jag KOMMER sova gott!
Mitt hår är sååå oljligt fortfarande efter behandlingen. Snyggt eller hur 😜😆🙈
Puss och hej på er!

Moni Lindqvist
Senast aktiv - från Smålandsstenar, Jönköpings län, Sverige
Kommentarer
Postat av Louise

Tre butiker, oj oj, se upp så ni inte slarvar bort varandra!🤣. Ska bli kul att se det du köpt! Jag tycker håret är snyggt sådär, ser välmående och blankt ut 👌🏻😘. Puss o kram!