Eat, pain and KLANTARSEL

fredag 8 mars 2019

Idag har jag haft en lite knasig dag. Vaknade med väldigt ont i vänster sida. Kunde liksom inte ha djupa andetag eller så. När man inte är hemma så kan man få det till att man är halvt döende och hemma kan man inse att man kanske sträckt sig eller liknande 😂🙈🙊
Men det har inte släppt så mycket än. Jag kan andas mer men inte för häftigt. Vi får väl se hur det går imorgon. Axlen har tyvärr inte heller blivit bättre. Har haft ett samtal med yogaläraren och fått nya övningar så jag kan göra utan att förvärra axlen.

På min Powder Massage så fick jag en så konstig tanke när jag låg är på magen. Hela jag var ju täckt av ett tjockt lager pulver/sand. Tänk om jag fiser, då måste det ju bli värsta dammolnet från rumpan. 🌪😂🙈🙊🍑💨💥

​​​​​​Det som var roligast var att vi fick vara med när de lagade mat så man kunde se hur det går till. Ät ni snälla så kanske jag kan laga något gott till er när jag kommer hem igen.
Blev en lite stund i solen med idag på terrassen. ☀️🌡

Efter kvällsmaten så gick vi ett gäng ut från området. Vi gick en bit för att det mörknar ju rätt snabbt. Vi tog en genväg och skulle ta strandpromenaden hem. Alla klättrade över muren,  även jag. Dock när vi skulle ner för de sista stenarna så försvann marken och jag trillade och landade bland stenarna. Tack och lov för jag på något lyckligt sätt bara landar på ena benet. Fick ett skrapsår på ben och arm och en jäkligt öm röv. 🙊
Jupp! I'm a KLANTARSEL!! 😂😂
Hm... Hälsoretreat ska ju få en att må bättre men jag kanske missförstått😆😜😆😜
Efter mitt missöde så passade vi på att sitta och titta på havet i mörkret och se hur fiskebåtarna en efter en tändes och det såg verkligen ut som stjärnorna badade.
Jag känner mig, trots alla krämpor, väldigt bra här. Alla människorna är så vackra själar. Man märker att alla är så öppna och likasinnade fast VÄLDIGT olika. Vid måltiderna, som egentligen ska ske under tystnad, så har man lätt för att prata med alla. Vi hamnar ju i lite olika konstellationer men klart man har vissa favoriter.
Nu är det nog snart dags att sova. Man känner sig helt slut trots man inte är väldigt aktiv.
Så min ömma kropp och jag säger godnatt 😴❤🙏❤😴

Moni Lindqvist
Senast aktiv - från Calcutta, Västbengalen, Indien
Kommentarer
Postat av Louise

Oj oj vad du råkar ut för mycket knas 🤪, men what doesn’t kill you makes you stronger vet du! Jag håller tummarna att dina krämpor kommer att försvinna 🙏. Kram kram från snööööööiga Falun, inte alls avis på solen, inte alls 😆

Postat av Frida

Hahaha, men alltså, hade jag börjat tänka på fisar så hade hela jag börjat guppa av fniss! 😂