Jag har ju en fettreserv att leva på 😂😂

tisdag 12 mars 2019

Så var denna dag till ända. Lite knasig dag. Jag gjorde min yoga, hällde ut min morgondricka och frukosten som var en juice/smoothie som jag inte kunde få ner. Sa till läkaren att jag helt tappat aptiten och jag fick till svar att så länge toan och allt annat funkar så är det inte så farligt. Har ju dock inte kunnat få i mig något vidare mat sen i typ fredags. Men men, jag har ju reserver att tillgå 🙈😜🙈 Det är inte att maten inte är god men det växer i munnen och jag nästan kräks.
Dagens behandling blev samma som igår. Bankade med lövpåsar. Har dock fortfarande ont i axlen. Den blir inte bättre 😥 Kanske för man får sån intensiv behandling varje dag. Frozen shoulder är ju inte som en vanlig stel axel och något som lätt felbehandlas i Sverige och här är en väldigt tro på örter och behandling. Jag vet inte vad som egentligen ska hjälpa. 😣😔😵
Vid kvällsmaten så  blev personalen orolig för jag inte åt något alls och undrade ifall jag ville ha nån frukt eller något. De skickade upp en tallrik med bananer till mitt rum 🍌🍌🍌🍌. Massa bananer även om de är minibananer. Lyckats få i mig 3 stycken iallafall.🤔
Blev ett dopp i det blå igen innan lunch. Så skönt och varmt.
Fick även en multibehandling på eftermiddagen. Hand-, fot- och ansiktsbehandling. Hand och fotbad och en ansiktsmask med kall papaya. Även på ben och armar. Hela jag blev ju tillfälligt en riktig munsbit. Känner mig dock väldigt len och återfuktad i huden.
Innan jag gick upp på rummet så pratade vi lite om träning och så med några tjejer. Jag berättade om min dans och på något sätt så vill de jag skulle hålla en liten workshop imorgon.  Alltså gästerna här inte de som driver det. Men oj vad glad jag blev. Körde igenom lite danser som jag hade i bakhuvudet.  Ska bli kul om jag kan få visa och sprida lite dansglädje.
Sen ringde jag klara och vi pratade en stund. Saknar mina små älsklingar 😍😍
Klara la till min mamma och pappa i samtalet med så nu har jag fått prata lite med dem med. Så nu kan jag säker sova gott. Rätt trött ändå. Supertråkigt och kort inlägg men så får det bli idag.
Puss och hej på er! ❤😘🙋🏾‍♀️❤

Moni Lindqvist
Senast aktiv - från Smålandsstenar, Jönköpings län, Sverige
Kommentarer
Postat av Louise

Bananer, bananer..! Min bror hade varit nöjd, själv tycker jag de är lite ruggiga . Trist att du tappat aptiten, kanske är värmen?🤔. Se till att få i dig vätska bara! Fin bild på dig den första, önskar jag fick ge dig en kram! Skickar en kram så länge 🤗❤️

Postat av Jonna

Aldrig tråkigt att läsa om din resa❤️ Dessutom vill jag peppa dig igenom allt du upplever ❤️ Du är så stark ❤️