Svallvågor av oljor

fredag 15 mars 2019 Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Ännu en morgon med lyckoinjektion via dansen. Åh, älskade dans vad jag saknat dig ❤ 💃❤
Idag så lämnade läkaren mig ifred....Så jag kunde bara njuta hela dagen.
Det gick höga och kraftiga vågor idag men innan middagen så verkade det lugnt ner sig så då gick vi ner och doppade oss, men det var väldigt strömt. Skönt att vi är några stycken som går och bada samtidigt så man håller koll på varandra.  När de andra gick upp efter doppet så tog jag och Jessica en liten strandpromenad. Hon är så gullig och lätt att prata med.  Fast det är faktiskt alla här. Alla är väldigt öppna trots vi är så olika. Efter lunchen så la jag mig i en solsäng och somnade som en liten gris 🐷 😴 Precis vad jag behövde tror jag minsann.
Sen fick jag min behandling som var samma som igår. Varm olja droppande på mig. Alltså de är helt galna i sin olja. 😂😂🙈🙈
Där ligger jag på en bänk och är helt inoljad. E masserar och drar händerna   i ett långt drag från fötter och upp över kroppen och ner för armarna. Idag blev det en sån fart att det skvätte olja i ansiktet 💦😳
De ville ge mig en axelburrito idag igen men jag sa nej. Då knorrade läkaren lite men men, mitt val!
Jag försöker tänka lite på hur dessa två veckor har påverkat mig. Jag har gått ur min trygghetszon på många plan. Brutit ihop, gråtit floder och skrattat mängder. Fått öva på engelskan och tränat på att lita på mig själv. Vuxit i mig själv men inte blivit en ny människa. Mer som att hittat tillbaka till en version jag var innan. Ministeg men det går sakta framåt.
Imorgon är det min sista behandling. Lite sorgligt faktiskt. 😥
Söndagen är ju "ledig" dag och sen på natten så kommer jag åka till flygplatsen 00.40 😴😴😴
Ska försöka sova snart..men man tycker man inte gör så mycket men ändå är man trött hyfsat tidigt på kvällen.
Nattinatt 😴😘😴😘

Moni Lindqvist
Senast aktiv - från Calcutta, Västbengalen, Indien
Kommentarer
Postat av Louise

Härligt att höra att du börjar hitta dig själv igen, världens finaste är du 😍❤️. Tänk, vad fort tiden går, nu åker du vidare och kommer troligtvis låsa upp mer av ditt inre. Tänker på dig❤️🙏 Lycka till på resan!