Framme!!!!!!

lördag 6 april 2019 Sunshine Coast, Queensland, Australien

Hej på er vänner!
nu är vi äntligen framme!
Startade resan i fredags natt. Åkte då mot Stockholm Arlanda. Efter lite bubbel och bullar var det då dags att sätta sig på planet! Just denna pilot hade inte sin bästa av dagar... Starten var väldigt orolig och 50 % av familjen tyckte det var läskigt.
Flyget skulle tankas i Moskva så då var det vara att hoppa av i farten, dricka en öl och hoppa på igen! Nu vidare mot Singapor! Snälla nån vad det var långt dit då. Å trångt. Prutt!
I Singapor skulle vi ha 1 timma på oss för att byta plan... det gick inte riktigt enligt pilotens plan... vi fick hela 15 minuter på oss att byta plan på världens största flygplats. Panik? Nej då, lugna å fina sprang vi med hjärtat i halsgropen, ungefär 2 km.
Väl på planet somnade vi som stockar. 8 timmar senare var vi då ÄNTLIGEN på plats i Brisbane!!!!!
För att göra en vääääldigt lång har-ni-något-att-förtulla-som-gör-att-ni-inte-får-komma-in-i-landet-berättelse så kort som möjligt, kan jag berätta att snuset är med!!! Wohooo!
Ett väldigt kärt och oändligt härligt återseende kom så plötsligt på när vi kom ut i ankomsthallen att vi höll på att kissa på oss. Där stod hon! HELEN! Hon blev som tur är lika glad som vi.
Helen körde oss till vår resort. Där kommer vi att supertrivas.
Nu är det söndag morgon. Vi gick upp 06:00 Australien time. Har badat i ett ljummet hav och nu väntar frukost hemma hos familjen Enright/Lindell.
Vi stortrivs så vi får se om vi kommer hem!
Puss och kram

❤️ njut

Postat av Terese

Gryyyymt att höra att Ni kommit fram välbehållna! Ha det fantastiskt! ❤️

Postat av Sievert

Oj då. Felslag. Steves ÖRA givetvis.