Dag 20 Sola, bada vid poolen, show!

onsdag 5 juni 2019 Las Vegas, Nevada, USA

Hejsan!
Sista heldagen i Las Vegas! Idag är det ännu varmare än igår, runt 38 C, så vi satsade på poolhäng och sola🌞👙 🏊 ett tag.
Kent ville gärna spela lite på maskinerna, finns ju några tusen att välja på på varje hotell! Blev alldeles för lite spelat enl honom😉 Han ville helst spela Black Jack, men hittade ingen bra. Dom vill ha alldeles för mycket i insats!
Så åt vi middag, faktiskt hittade vi ett ställe med humant pris, och nyttig mat också, lax o potatismos med stekta grönsaker👌. Och tre cocktails för 10$.
Funderade lite på att gå på nån show. Dom står ju och säljer olika till rabbaterat pris på gatan. Vi bokade till ikväll, Cirque du Soleil, Mystere!
Sista kvällen avslutades alltså med show. När vi kom dit och hämtade ut biljetterna som jag betalat tidigare, 83$/pers, så stod det 40$ på biljetterna!! När vi googlade på biljetter till den showen kunde vi hitta från 49$. Lite lurade! Men ingen idé att tänka på det. Showen var riktigt, riktigt bra!😀👌 Sån fantastisk akrobatik, har aldrig sett nåt liknande. En väldigt rolig avslutning på resan😊.//Nina

Christina Andreasson
Senast aktiv - från London-Heathrow flygplats, Longford, England, Storbritannien