Dag 21-22 Hemfärd via S F och London!

torsdag 20 juni 2019 Las Vegas, Nevada, USA

Ja då var det dagen D dax för hemfärd.
Startade med frukost på hotellet och packa ihop bagaget och göra utchekning från Linq hotel. Klockan var ju inte mer än 10 på FM och spelen var i full gång, här slutar man aldrig att spela men tempot var lite lugnare.
Dax att beställa en Uber och den kom direkt fungerar mycket bra, 12 dollar till flygplatsen billigare än 19 dollar från flygplatsen, men det är väl marknaden som styr.
12.55 gick planet från Las Vegas till San Francisco där vi skulle byta för hemresa till Sverige. Behöver väl inte säga att terminalerna på flygplatsen var fyllda med spelautomater.
I SFO fick vi hämta ut bagaget för att åka lite tåg mellan terminalerna men till slut kom vi till Internationella terminalen. Kl 19.30 Skulle flyget gå vidare men vi fick vänta i planet 1 timme 14 plan före innan vi lyfte med British airways som är ett bra bolag med service. Vi var framme i London kl 14.30 och nästa plan mot Göteborg var planerat till kl.16 men bording flyttades till 16.55 men planet lyfte inte förrän 17.40 det var kö på startbanan.
Men vid 20.30 hade vi vårt bagage på Landvetter och kunde gå ut och möta Erik som var vänlig att komma och hämta oss.
En fantastiskt bra resa utan matförgiftning förlorat bagage och dylikt.
Men det får nog bli en ny tur till USA framöver.//Kent
Jag instämmer till 100% med Kent, ny resa får börja planeras snart!😉👍//Nina

Christina Andreasson
Senast aktiv - från London-Heathrow flygplats, Longford, England, Storbritannien