Så kom regnet

söndag 9 juni 2019 Pune, Maharashtra, Indien

Idag har vi varit på promenad i närområdet av hotellet och försökt hitta en lekpark men de var riktigt omöjligt. Tillslut hittade vi en men ingen ingång till den och ingen runt i kring oss kunde engelska så ingen kunde berätta för oss heller hur man tog sig dit. Efter en vilostund tog vi oss till SGS MALL på önskan från barnen att äta mat där. Inget indiskt med andra ord. Hittade en jätte söt lite flicka på gatan, de gör ont att se men de är bara att acceptera att de ser ut så här. Vi gav dock hennes mamma lite pengar, bra eller inte de vet vi ej men då har vi gjort en god gärning i våra ögon i Indien iallafall. Sen blev vi tvungen att mellanlanda på hotellet innan nästa äventyr men på väg till Seven wounders Dream garden började det ösregnar så vi avbröt den utflykten. Men vi har ju blivit varnad för monsunregnet och klara oss bra hittills. Och imorgon åker vi ju vidare till Mumbai där de inte ser ut att regna och när regnet kommer dit sitter vi redan på planet hem.