Hemma igen.

fredag 13 mars 2020 Kristianstad, Skåne län, Sverige

Avsluta denna resan - och nästa!!

Onsdag förmiddag (4 mars, resdag) på stranden ett par timmar! Packa klart och utcheckning. Taxi till flygplatsen.
Så enkelt det är att checka in när man får hjälp av vänlig personal, som sköter den automatiska incheckningen. Inför denna avresan satte vi oss på en plats där vi kunde följa informationen om avgång. Behaglig flygresa hem.

Smidigt på Kastrup, vi var på tågperrongen i god tid före avgång! Tåget (kl. 21.03) inställt!! Rundvandring i terminalen. Nästa tåg gick i tid och vid midnatt var vi hemma. (Vänlig granne hämtade vid tåget).

Tio dagar hemma innan nästa resa är inprogrammerad. Den 14 mars avresa till Kroatien, Montenegro och Bosnien-Hercegovina . Packat och klart idag den 13 mars. Mail från researrangören att resan är inställd!! Kroatien släpper inte in oss p.g.a. Coronavirus.

Nu har vi packat upp igen!!

Får se vart vi är på väg nästa gång.

Må väl kära medresenärer.

Ewa Thulin
Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige
Kommentarer
Postat av jonny

Trevligt att följa Er resa! Ja, vi får väl ta en paus i resandet i vår? Men vi tar en dag i taget! Lev väl