Kalas med unicorn tårta
Kalas med unicorn tårta

Min 11 årsdag

tisdag 21 april 2020 Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hej

Idag kom mamma, pappa, Sigge och Sanna in till mig på morgonen och sjöng och gav mig presenter. Av Sigge fick jag en rosa solfjäder och av Sanna fick jag korsstygn. Av mamma och pappa fick jag en surfbrädda, en bikini och när allt öppnar upp så kommer jag att få ta dykcertifikat.

Hotellägaren visste att jag fyllde år så hon gav mig ett uggle pennskrin och målarfärg. Nattee som hjälper Pen har ett barn som är 4 år, som heter Keira, och hon gav mig en spiridut och hennes mamma gav mig 300 Baht.

Jag fick en jättefin unicorn tårta. Sen gick vi på en skattjakt och letade efter presenter som mamma och pappa hade gömt. Det var godis i dom som vi skulle ha till filmkvällen. Efter det så gick vi ner till stranden och badade. Sen gick vi upp och då åt vi lunch och sen gick vi ner till stranden och där badade vi i havet igen. På kvällen gick vi upp och duschade och byte om. På kvällen åt vi middag som vi fick gratis mat från Jasmine Nui eftersom att jag fyllde år. Nu ska vi snart titta på en film enda tills midnatt. Sen ska vi gå och lägga oss. 🎉🎂🍰🎁🎈

Saga

Hanna & Micke Martinsson
Senast aktiv - från Koh Lanta, Krabi, Thailand
Kommentarer
Postat av Agnetha

Det blev en fin födelsedag, med många presenter.
Du är duktig på att skriva och berätta Saga. Kram, längtar efter dig. ❤️