Avrundning

lördag 23 april 2005 Byron Bay, New South Wales, Australien

Tjenahejsan!

Det ar nu dags for mig att avrunda den har australienresan!
Jag har spenderat de senaste 4 dagarna sjalv har i byron och det har varit helt fantastiskt! :) Skamt astido, sjalvklart har jag saknat grabbarna men det har faktiskt varit ganska skont att vara sjalv ett tag. Dessutom har jag traffat sa manga skona manniskor har sa det har aldrig varit ensamt. I kvall ar det dags att kliva pa bussen ned till sidney for att sedan flyga tillbaka till gamla Sverige pa onsdag. Det ar inte utan att ett visst vemod kommer smygande sahar i slutet pa resan. Det kanns overkligt att det redan ar dags! Var det inte igar som vi stod pa arlanda?
Man blir smatt nostalgisk nar man tanker pa alla harliga minnen man fatt har nere. Manly, Mazda Bongo -98, Tomten, Whitsudays, ja man kan halla pa ett bra tag!
Vintern borjar sa smatt komma smygande har i Australien nu och det kan faktiskt bli riktigt kallt ibland. Jag tror att jag har upplevt dagar da tempraturen har sjunkit sa lagt som till 24 grader!
Jag hoppas pa fint varvader nar jag landar pa Arlanda!
Nu ska jag ata en macka.
Massor med karlek
//Gustav